Biežāk uzdotie par Neiroloģijas dienas stacionāra nodaļu:
Iepazīsti Neiroloģijas nodaļu:
Māsu postenis: Atrodas uzreiz ienākot nodaļā, nedaudz paejot uz priekšu. Šeit var vērsties ar visiem jautājumiem un problēmām.
Tualetes: Atrodas nodaļās abos galos.
Duša: Atrodas nodaļas galā.
Evakuācijas izejas: Apzīmētas ar speciālām izkārtnēm virs izejām. Evakuācijas gadījumā, lūdzam ievērot personāla norādījumus.
Lūdzam ievērot:
- Nodaļā ir jāievēro iekšējās kārtības noteikumi.
- Klusums ir jāievēro visu diennakti.
- Mobilos tālruņus jālieto saudzīgi, nepārkāpjot citu pacientu mieru.
Neiroloģijas nodaļas māsu postenis:
+371 67366305 (5.Nodaļa)
+371 67366306 (6.Nodaļa)
Klīnikas lietvedis: +371 26621042
Uz nodaļu var nokļūt arī ar liftu.
Lifts atrodas starp 2 nodaļām – stiklotā galerijā.
Palātā pie sienas atrodas neliela balta kastīte ar pogu. Šī poga ir paredzēta, lai izsauktu māsu uz palātu.
Kā lietot pogu:
- Nospiediet pogu un turiet to nospiestu 2-3 sekundes. Māsa saņem signālu un dosies pie Jums.
- Ja pogu turēsiet nospiestu māsu postenis saņems signālu, ka Jums ir nepieciešama neatliekama palīdzība.
Automātiskā gulta slimnīcā ir aprīkota ar elektromotoriem, kas ļauj gultai pacelties, nolaisties,
Automātiskās gultas galvenās funkcijas ir pacelšana un nolaišana: Gultu var pacelt vai nolaist, lai pacients varētu ērti sēdēt vai gulēt. Pacelšana var būt īpaši noderīga pacientiem ar kustību traucējumiem.
Automātiskās gultas tiek izmantotas dažādiem mērķiem, tostarp:
Pacientu ērtībai: Automātiskās gultas var palīdzēt pacientiem ērtāk gulēt, sēdēt un pārvietoties.
Medicīniskā aprūpes sniegšanai: Automātiskās gultas var atvieglot medicīnisko manipulāciju veikšanu, piemēram, injekciju vai asins paraugu ņemšanu.
Rehabilitācijai: Automātiskās gultas var palīdzēt pacientiem uzlabot savu kustību spējas.
Automātiskās gultas ir drošas un efektīvas, un tās var ievērojami uzlabot pacientu aprūpi slimnīcās.
Slimnīcā ir pieejamas vienvietīgās un augsta komforta palātas, bet, lai varētu uzturēties tajā, par to ir jāvienojas pirms stāšanās nodaļā.
Samaksa un izraksts:
Pēcoperācijas izraksts tiek gatavots aptuveni 2-10 darba dienu laikā. Jūs saņemsiet īsziņu uz savu tālruni, kad izraksts būs gatavs izņemšanai.
Jūs varat saņemt izrakstu personīgi, ierodoties slimnīcas 2.korpusa reģistratūrā. Līdzi jāņem personu apliecinošs dokuments.
Ja Jūs nevarat personīgi saņemt izrakstu, varat uzdot to izdarīt citai personai, kurai ir Jūsu notariāli apstiprināts pilnvarojums, vai slēdzot līgumu ierakstīt saņemēju.
Ja Jums ir kādi jautājumi par pēcoperācijas izrakstu, lūdzu, sazinieties ārstējošo ārstu.
Apmaksa jāveic pēc rēķina saņemšanas.
Norēķinu kārtība:
· Pašapmaksa: Ja veicat apmaksu no saviem līdzekļiem, lūdzu, veiciet pārskaitījumu uz mūsu bankas kontu, kas norādīts rēķinā.
· Apdrošināšana: Ja apmaksu veic apdrošināšanas kompānija, lūdzu, sazinieties ar nodaļas lietvedi, lai noskaidrotu tālāko rīcības plānu.
· Garantijas vēstule: Ja Jums ir garantijas vēstule, no rēķina gala summas atvilksim garantijas vēstulē norādīto summu un sagatavosim Jums rēķinu ar atlikušo maksājuma summu.
Ja Jums ir kādi jautājumi par apmaksu, lūdzu, sazinieties ar mūsu lietvedi. Tālruņa numurs: 26621042
Lūdzu, pārliecinieties, ka maksājuma uzdevumā norādāt pareizo rēķina numuru vai personas kodu par kuru maksāsiet.
Mēs no rēķina gala summas atvilksim garantijas vēstulē norādīto summu un sagatavosim Jums rēķinu ar atlikušo maksājuma summu.
Piezīme:
· Lūdzu, pārliecinieties, ka tāme iesniegta apdrošināšanas kompānijai un apdrošināšanas kompānija ir sagatavojusi garantijas vēstuli
· Ja Jums ir kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mūsu lietvedi. Tālruņa numurs: 26621042
Par nakšņošanu slimnīcā jāmaksā pēc cenrādi noradīto summu (https://www.1slimnica.lv/lv/cenradis/arstnieciskie-pakalpojumi/) par nakti. Samaksa par uzturēšanos jāveic neatkarīgi no tā, vai Jums ir valsts apmaksāts dienas stacionārs vai pilnas maksas dienas stacionārs, vai valsts noteikti atvieglojumi.
Apmaksas kārtība:
· Informāciju par apmaksas kārtību saņemsiet nodaļā.
· Apmaksu var veikt skaidrā naudā, ar bankas karti vai pārskaitījumu uz slimnīcas kontu.
Ja Jums ir kādi jautājumi par apmaksu, lūdzu, sazinieties ar slimnīcas nodaļas lietvedi. Tālruņa numurs: 26621042
Apdrošināšanas kompānija nenosedz maksājumu uzreiz dienas stacionāra pakalpojumiem un pieprasa iesniegt čeku, pacients attiecīgi veic sekojošas darbības:
Apmaksā stacionāra pakalpojumu rēķinu: Pacients apmaksā stacionāra pakalpojumu rēķinu no saviem līdzekļiem.
- Saglabā čeku vai citus maksājuma dokumentus:
Pēc tam, kad pakalpojumi ir apmaksāti, pacients saglabā čeku vai citus maksājuma dokumentus, kas apliecina izmaksu veikšanu. - Iesniedz kompensācijas pieprasījumu apdrošinātājam:
Pēc tam, kad ir apmaksāts rēķins, pacients iesniedz kompensācijas pieprasījumu apdrošinātājam. Šajā pieprasījumā parasti jāiekļauj:
– Kopija rēķina vai kvīts, kurā ir norādītas veiktās izmaksas par stacionāra pakalpojuma sniegšanu.
– Pacienta personas dati un apdrošināšanas informācija.
– Nepieciešamās atsauces vai dokumenti no slimnīcas vai ārstniecības iestādes, kas apliecina sniegto pakalpojumu un izmaksu veikšanu. - Uzgaida apdrošinātāja apstiprinājumu:
Pēc pieprasījuma iesniegšanas apdrošinātājam pacients parasti gaida apdrošinātāja atbildi vai apstiprinājumu par kompensācijas piešķiršanu. - Saņem kompensāciju vai atlīdzību:
Kad apdrošinātājs ir apstiprinājis kompensāciju, pacients saņem maksājumu atpakaļ vai citu veidu atlīdzību, atkarībā no apdrošināšanas noteikumiem un nosacījumiem. - Saglabā dokumentus grāmatvedības un nodokļu vajadzībām:
Visbeidzot, pacients saglabā visus dokumentus par veikto maksājumu un saņemto kompensāciju, lai izmantotu tos grāmatvedības un nodokļu vajadzībām vai jebkurām turpmākām prasībām vai pārskatiem. - Ja Jums ir kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mūsu lietvedi. Tālruņa numurs: 26621042
Rēķina gala summa sastāv no šādām izmaksām:
Dienas stacionārs: Ietilpst medicīniskā personāla uzraudzība, medikamenti un procedūras, kas tiek veiktas dienas stacionārā.
Nakšņošana: Ja Jums ir nepieciešama uzturēšanās slimnīcā stacionārā, rēķinā tiks iekļauta arī nakšņošanas maksa.
Rēķinā tiek iekļautas arī citas ar stacionāru saistītas izmaksas, piemēram, laboratorijas izmeklējumu izmaksas, konsultāciju ar speciālistiem izmaksas, izmeklējumu izmaksas
Piezīme:
· Ja Jums ir kādi jautājumi par rēķinu, lūdzu, sazinieties ar savu ārstējošo ārstu vai ķirurģijas klīnikas lietvedi. Tālruņa numurs: 26621042
Kā notiks ārstēšanas Neiroloģijas dienas stacionārā?
Pacients tiek apskatīts un konsultējas ar ārstu. Ārsts var izpētīt pacienta medicīnisko vēsturi, veikt fizisku pārbaudi un izvērtēt sūdzības vai simptomus, kā arī noskaidrot, vai ir nepieciešami papildu izmeklējumi vai procedūras.
Ja nepieciešams, pacients tiek nosūtīts uz diagnostiskajām procedūrām vai laboratorijas testiem, piemēram, asins analīzēm, urīna analīzēm, rentgena izmeklējumiem vai ultraskaņas skenēšanu, lai noskaidrotu slimības cēloni vai novērtētu veselības stāvokli.
Balstoties uz pacienta simptomiem, izmeklējumu rezultātiem un ārsta novērtējumu, tiek izstrādāts individuāls ārstēšanas plāns. Tas var ietvert medikamentu terapiju, injekcijas, infūzijas vai citas medicīniskās procedūras, lai uzlabotu pacienta stāvokli un novērstu slimības progresēšanu.
Ja nepieciešams, pacients var saņemt medikamentus vai veikt dažādas terapijas vai medicīniskās procedūras, lai mazinātu simptomus un uzlabotu veselības stāvokli.
Pacients tiek informēts par ārstēšanas plānu, saņem norādījumus par medikamentu lietošanu un ieteikumus par veselīgu dzīvesveidu. Viņam tiek sniegti arī kontakti, pie kuriem viņš var sazināties, ja rodas jautājumi vai problēmas saistībā ar ārstēšanu vai stacionāro uzturēšanos.
Pacients tiek novērots un uzraudzīts, lai nodrošinātu, ka viņa veselības stāvoklis uzlabojas un nav nevēlamu reakciju uz ārstēšanas pasākumiem vai procedūrām.
Ja pacients cieš no sāpēm vai citiem simptomiem, tiek nodrošināta atbilstoša sāpju kontrole un ārstēšana, lai uzlabotu viņa labsajūtu un komfortu.
Pirms pacients tiek izrakstīts no slimnīcas, viņam tiek sniegta atskaite par veikto ārstēšanu un ieteikumi par turpmāko uzvedību mājās. Ja nepieciešams, var tikt plānotas turpmākas konsultācijas vai kontroles vizītes pie ārsta.
Ēdināšana
Ja pacientam ir procedūras pa dienu un viņš tiek laists mājās, tad ēdināšana ir tikai par atsevišķu samaksu, 3.50 eur.
Ja pacientiem ir kādas īpašas diētas vajadzības, piemēram, veģetārā vai vegānā diēta, par to ir jāinformē slimnīcas personālu, kad viņi ierodas slimnīcā.
Slimnīcā ir pieejama kafejnīca. Atrodas 9. Korpusā.
Kafejnīcas darba laiks ir no 09:00-17:00.
Personīgās mantas
Personīgās mantas slimnīcā parasti tiek noliktas pacienta istabā. Slimnīcas personāls var jums sniegt skapi vai plauktu, kur jūs varat uzglabāt savas mantas.
Neņemiet līdzi nekādas lietas, kas nav pirmās nepieciešamības. Jo mazāk mantas jums būs, jo vieglāk būs tās uzraudzīt.
Neatstājiet savas mantas bez uzraudzības. Ja jums jāiziet no istabas, paņemiet līdzi savas mantas vai lūdziet kādam citam tās uzraudzīt.
Izvēlieties drošu vietu, kur uzglabāt savas mantas. Ja jūsu mantas atrodas slēgtā skapī vai plauktā, pārliecinieties, ka durvis ir aizslēgtas.
Ja jums ir kādas vērtslietas, lūdzam tās atstāt mājās.
Ja jūs vēlaties līdzi ņemt portatīvo datoru uz slimnīcu, ir svarīgi ievērot dažus drošības pasākumus:
Nodrošiniet, lai jūsu portatīvais dators būtu apdrošināts. Tas palīdzēs jums segt zaudējumus, ja tas tiktu sabojāts vai nozagts.
Izmantojiet portatīvo datoru tikai atbildīgi. Nelieciet to uz nestabilām virsmām.
Neaizmirstiet uzlādēt savu portatīvo datoru. Jums var būt nepieciešams to izmantot, lai sazinātos ar ģimeni un draugiem vai piekļūtu informācijai.