SANITĀRS
ĶIRURĢIJAS KLĪNIKĀ
uz nenoteiktu laiku (1 slodze vai pusslodze)
GALVENIE PIENĀKUMI:
- piedalīties Slimnīcas higiēniskā un pretepidēmiskā režīma prasību izpildē struktūrvienībā veicot telpu uzkopšanu, veļas apriti, t.sk. maiņu, transportēšanu, uzglabāšanu, atkritumu apsaimniekošanu, t.sk. šķirošanu, savākšanu, uzglabāšanu un iekšējo transportēšanu, trauku apriti,
- veikt medikamentu, medicīnisko preču, instrumentu un materiālu piegādi sterilizācijai un sterilo instrumentu un materiālu piegādi uz Struktūrvienību,
- saimnieciskā inventāra un līdzekļu piegādi Struktūrvienībai,
- izmeklējamo paraugu piegādi uz Centrālo laboratoriju,
- palātu sakārtošana.
PRASĪBAS PRETENDENTIEM:
- pamatizglītība,
- valsts valodas prasmes ( B līmeņa 1.pakāpe),
- spēja pastāvīgi, mērķtiecīgi un racionāli plānot un organizēt savu darbu, izvirzīt prioritātes,
- spēja veidot un uzturēt efektīvu saziņu ar kolēģiem, iesaistīties komandas darbā,
- vēlme mācīties un apgūt jaunas zināšanas un prasmes,
- psiholoģiskā noturība,
- laipna un atsaucīga attieksme,
- augsta atbildības sajūta.
PIEDĀVĀJAM:
- mēnešalgu mēnesī 714.00 euro bruto (pirms nodokļu nomaksas) par 1 slodzi,
- summēto darba laiku, pēc iepriekš saskaņota darba grafika (katru darba dienu no 7.00 līdz 15.00, dažas darba dienas nedēļā no 7.00 līdz 17.00 vai dažas darba dienas nedēļā no 12.00 līdz 20.00),
- ievērojamas atlaides braukšanai pilsētas sabiedriskā transportā,
- automašīnas stāvvietu pilsētas centrā par simbolisku samaksu,
- veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika,
- atlaides noteiktiem slimnīcas pakalpojumiem,
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus,
- darba vietu, kurā savijas medicīnas vēsture un jaunākās tehnoloģijas – sakārtotā un uz attīstību vērstā darba vidē pilsētas centrā.
Gaidīsim Jūsu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “ SANITĀRS ” e-pastā atlase@1slimnica.lv vai personīgi iesniedzot SIA “Rīgas 1.slimnīca” Personāla vadības nodaļā, 2.stāvā, 31.kabinetā, Bruņinieku ielā 5, k-2, Rīga, LV-1001.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.