KLIENTU ATBALSTA SPECIĀLISTS ĶIRURĢIJAS KLĪNIKĀ
uz nenoteiktu laiku (pilna slodze)
GALVENIE PIENĀKUMI:
- reģistrēt un pieņemt pacientus, sniedzot tiem nepieciešamo informāciju mutiski, rakstiski, telefoniski un elektroniski atbilstoši Slimnīcas noteiktajām prasībām,
- veikt pacientu apziņošanu un atgādināšanu par plānoto ārstēšanu dienas stacionārā,
- pēc nepieciešamības koriģēt pacientu pierakstu uz izmeklējumiem un pie specialistiem SmartMedical programmā,
- veikt medicīniskās dokumentācijas sagatavošanu pacientiem, kuriem nākamajā darba dienā plānota iestāšanās dienas stacionārā,
- iegūt informāciju un visus dokumentus (kopijas) par pacientam piemērojamiem atvieglojumiem, atlaidēm un pievienot tos pacienta medicīniskajai dokumentācijai,
- sastādīt un izskaidrot pacientam izmeklējumu plānu, saskaņā ar ārsta sniegto informāciju, reģistrējot to SmartMedical programmā. Pēc nepieciešamības izsniegt pacientam izmeklējumu plānu papīra formātā,
- organizēt un koordinēt pacientu plūsmu uz operāciju zāli, uz izmeklējumiem, uz speciālistu konsultācijām, manipulācijām,
- sagatavot pacientiem rēķinus par ārstēšanos dienas stacionārā,
- paskaidrot pacientam Slimnīcas izrakstītajā rēķinā ietverto informāciju par viņam sniegtajiem pakalpojumiem (tajā skaitā – maksas), to apmaksas nosacījumiem un kārtību, kā arī juridiskajām sekām rēķina savlaicīgas neapmaksāšanas gadījumā.
PRASĪBAS PRETENDENTIEM:
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība,
- vēlama pieredze klientu apkalpošanā,
- valsts valodas prasme saskaņā ar noteiktā laika periodā spēkā esošiem LR normatīviem aktiem,
- datorprasmes: elektroniskā pasta un interneta pārlūkprogrammu izmantošana, prasme strādāt Windows vidē – labas digitālās prasmes,
- labas komunikācijas prasmes,
- spēja veidot un uzturēt efektīvu saziņu ar kolēģiem, iesaistīties komandas darbā,
- spēja pastāvīgi un racionāli organizēt savu darbu, izvirzīt prioritātes.
PIEDĀVĀJAM:
- mēnešalgu mēnesī EUR 1060.00 bruto (pirms nodokļu nomaksas),
- veikt pienākumus normālā darba laika ietvaros darba dienās no plkst.7.00 līdz plkst.15.00,
- ievērojamas atlaides braukšanai pilsētas sabiedriskā transportā,
- automašīnas stāvvietu pilsētas centrā par simbolisku samaksu,
- veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika,
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus,
- darba vietu, kurā savijas medicīnas vēsture un jaunākās tehnoloģijas dinamiskā un uz attīstību vērstā darba vidē pilsētas centrā.
Gaidīsim Jūsu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “ Klientu atbalsta speciālists” zemāk pievienotajā formā, vai personīgi iesniedzot SIA “Rīgas 1.slimnīca” Personāla vadības nodaļā, Bruņinieku ielā 5 k-2, Rīga, LV-1001.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.
Tālrunis informācijai: 67366468
Klientu un pacientu reģistrators
Pakalpojumu attīstības un klientu apkalpošanas nodaļā
uz nenoteiktu laiku (uz 0.75 slodzi)
GALVENIE PIENĀKUMI:
- pieņemt un reģistrēt klientus un pacientus, sniedzot tiem nepieciešamo informāciju mutiski, rakstiski, telefoniski un elektroniski atbilstoši Slimnīcas noteiktajām prasībām,
- reģistrēt informāciju par pacientu “Smart medical” Informācijas sistēmā, medicīniskajā un norēķinu dokumentācijā atbilstoši slimnīcas noteiktajām prasībām,
- nodrošināt efektīvu informācijas apriti, kas saistīta ar klientu reģistrāciju,
- pieņemt samaksu par pakalpojumiem (skaidrā naudā, bezskaidras naudas norēķinā, t.sk. ar dāvanu karti, apdrošināšanas polisi u.c.), izsniegt čekus vai kvītis,
- sniegt nepieciešamo informāciju Slimnīcas klientiem,
- pierakstu izmaiņu gadījumā “Smart medical” Informācijas sistēmā, veikt Slimnīcas klientu atzvanu un pierakstu optimizāciju,
- aizpildīt elektroniskā kases aparāta žurnālu, sagatavot atskaites grāmatvedībai un inkasācijai,
- pieņemt un nodot darba vietu kolēģiem, nākamās maiņas neierašanās gadījumā neatstāt darba vietu, par radušos situāciju ziņot tiešajam un funkcionālajam vadītājam.
PRASĪBAS PRETENDENTIEM:
- vidējā vai vidējā speciālā izglītība,
- vēlama pieredze klientu apkalpošanā,
- valsts valodas prasme augstākā līmenī (C līmeņa, 1.pakāpe),
- datorprasmes, kas ietver prasmi strādāt ar tekstu, ar izklājlapām (Excel u.c.), lietot elektronisko pastu, izmantot interneta pārlūkprogrammas, kā arī strādāt Windows vidē un specializētajās informāciju sistēmās,
- spēja pastāvīgi, mērķtiecīgi un racionāli plānot un organizēt savu darbu, izvirzīt prioritātes,
- spēja veidot un uzturēt efektīvu saziņu ar kolēģiem, iesaistīties komandas darbā,
- psiholoģiskā noturība,
- laipna un atsaucīga attieksme,
- precizitāte, augsta atbildības sajūta.
PIEDĀVĀJAM:
- stundas tarifa likmi: 7.00 EUR/stundā, pirms nodokļu nomaksas,
- summēto dienas darba laiku (laika periodā no plkst.07.30 līdz 20.00), pēc iepriekš saskaņota darba grafika,
- ievērojamas atlaides braukšanai pilsētas sabiedriskā transportā,
- automašīnas stāvvietu pilsētas centrā par simbolisku samaksu,
- veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika,
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus,
- darba vietu, kurā savijas medicīnas vēsture un jaunākās tehnoloģijas – dinamiskā un uz attīstību vērstā darba vidē pilsētas centrā.
Gaidīsim Jūsu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “klientu un pacientu reģistrators”.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.
Klientu un pacientu reģistrators Pakalpojumu attīstības un klientu apkalpošanas nodaļā
uz nenoteiktu laiku (uz pilnu slodzi)
GALVENIE PIENĀKUMI:
- pieņemt un reģistrēt klientus un pacientus, sniedzot tiem nepieciešamo informāciju mutiski, rakstiski, telefoniski un elektroniski atbilstoši Slimnīcas noteiktajām prasībām
- reģistrēt informāciju par pacientu “Smart medical” Informācijas sistēmā, medicīniskajā un norēķinu dokumentācijā atbilstoši slimnīcas noteiktajām prasībām
- nodrošināt efektīvu informācijas apriti, kas saistīta ar klientu reģistrāciju
- pieņemt samaksu par pakalpojumiem (skaidrā naudā, bezskaidras naudas norēķinā, t.sk. ar dāvanu karti, apdrošināšanas polisi u.c.), izsniegt čekus vai kvītis
- sniegt nepieciešamo informāciju Slimnīcas klientiem
- pierakstu izmaiņu gadījumā “Smart medical” Informācijas sistēmā, veikt Slimnīcas klientu atzvanu un pierakstu optimizāciju
- aizpildīt elektroniskā kases aparāta žurnālu, sagatavot atskaites grāmatvedībai un inkasācijai
- pieņemt un nodot darba vietu kolēģiem, nākamās maiņas neierašanās gadījumā neatstāt darba vietu, par radušos situāciju ziņot tiešajam un funkcionālajam vadītājam
PRASĪBAS PRETENDENTIEM:
- vidējā vai vidējā speciālā izglītība
- vēlama pieredze klientu apkalpošanā
- valsts valodas prasme augstākā līmenī (C līmeņa, 1.pakāpe)
- datorprasmes, kas ietver prasmi strādāt ar tekstu, ar izklājlapām (Excel u.c.), lietot elektronisko pastu, izmantot interneta pārlūkprogrammas, kā arī strādāt Windows vidē un specializētajās informāciju sistēmās
- spēja pastāvīgi, mērķtiecīgi un racionāli plānot un organizēt savu darbu, izvirzīt prioritātes
- spēja veidot un uzturēt efektīvu saziņu ar kolēģiem, iesaistīties komandas darbā
- psiholoģiskā noturība
- laipna un atsaucīga attieksme
- precizitāte, augsta atbildības sajūta
PIEDĀVĀJAM:
- stundas tarifa likmi: 7.00 EUR/stundā, pirms nodokļu nomaksas
- summēto dienas darba laiku (laika periodā no plkst.07.30 līdz 20.00), pēc iepriekš saskaņota darba grafika
- ievērojamas atlaides braukšanai pilsētas sabiedriskā transportā
- automašīnas stāvvietu pilsētas centrā par simbolisku samaksu
- veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus
- darba vietu, kurā savijas medicīnas vēsture un jaunākās tehnoloģijas – dinamiskā un uz attīstību vērstā darba vidē pilsētas centrā
Gaidīsim Jūsu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “klientu un pacientu reģistrators” e-pastā atlase@1slimnica.lv vai personīgi iesniedzot SIA “Rīgas 1.slimnīca” Personāla vadības nodaļā, 2.stāvā, 31.kabinetā, Bruņinieku ielā 5/k-2, Rīga, LV-1001.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.
Klientu un pacientu reģistrators
Pakalpojumu attīstības un klientu apkalpošanas nodaļā
uz nenoteiktu laiku (uz pusslodzi)
GALVENIE PIENĀKUMI:
- pieņemt un reģistrēt klientus un pacientus, sniedzot tiem nepieciešamo informāciju mutiski, rakstiski, telefoniski un elektroniski atbilstoši Slimnīcas noteiktajām prasībām,
- reģistrēt informāciju par pacientu “Smart medical” Informācijas sistēmā, medicīniskajā un norēķinu dokumentācijā atbilstoši slimnīcas noteiktajām prasībām,
- nodrošināt efektīvu informācijas apriti, kas saistīta ar klientu reģistrāciju,
- pieņemt samaksu par pakalpojumiem (skaidrā naudā, bezskaidras naudas norēķinā, t.sk. ar dāvanu karti, apdrošināšanas polisi u.c.), izsniegt čekus vai kvītis,
- sniegt nepieciešamo informāciju Slimnīcas klientiem,
- pierakstu izmaiņu gadījumā “Smart medical” Informācijas sistēmā, veikt Slimnīcas klientu atzvanu un pierakstu optimizāciju,
- aizpildīt elektroniskā kases aparāta žurnālu, sagatavot atskaites grāmatvedībai un inkasācijai,
- pieņemt un nodot darba vietu kolēģiem, nākamās maiņas neierašanās gadījumā neatstāt darba vietu, par radušos situāciju ziņot tiešajam un funkcionālajam vadītājam.
PRASĪBAS PRETENDENTIEM:
- vidējā vai vidējā speciālā izglītība,
- pieredze klientu apkalpošanā,
- valsts valodas prasme augstākā līmenī (C līmeņa, 1.pakāpe),
- datorprasmes, kas ietver prasmi strādāt ar tekstu, ar izklājlapām (Excel u.c.), lietot elektronisko pastu, izmantot interneta pārlūkprogrammas, kā arī strādāt Windows vidē un specializētajās informāciju sistēmās,
- spēja pastāvīgi, mērķtiecīgi un racionāli plānot un organizēt savu darbu, izvirzīt prioritātes,
- spēja veidot un uzturēt efektīvu saziņu ar kolēģiem, iesaistīties komandas darbā,
- psiholoģiskā noturība,
- laipna un atsaucīga attieksme,
- precizitāte, augsta atbildības sajūta.
PIEDĀVĀJAM:
- stundas tarifa likmi: 7.00 EUR/stundā, pirms nodokļu nomaksas,
- summēto dienas darba laiku (laika periodā no plkst.07.30 līdz 20.00), pēc iepriekš saskaņota darba grafika,
- ievērojamas atlaides braukšanai pilsētas sabiedriskā transportā,
- automašīnas stāvvietu pilsētas centrā par simbolisku samaksu,
- veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika,
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus,
- darba vietu, kurā savijas medicīnas vēsture un jaunākās tehnoloģijas – dinamiskā un uz attīstību vērstā darba vidē pilsētas centrā.
Gaidīsim Jūsu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “klientu un pacientu reģistrators 0.5 slodze”.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.