PERSONĀLA SPECIĀLISTS PERSONĀLA VADĪBAS NODAĻĀ
uz nenoteiktu laiku (pilna slodze)
GALVENIE PIENĀKUMI:
- veikt darbinieku pieņemšanu darbā, pārcelšanu un atbrīvošanu no darba, sagatavojot ar darba tiesisko attiecību saistītos dokumentus,
- sekot līdzi personāla dokumentu plūsmai un nodrošināt darbinieku iepazīstināšanu ar dokumentiem,
- nodrošināt ar personāla vadību saistīto dokumentu pārvaldi un nodošanu arhīvā,
- ievadīt un uzturēt aktuālu informāciju resursu vadības sistēmā Horizon,
- organizēt darbinieku instruēšanu par darba drošības un sabiedrības veselības/infekciju kontroles prasībām,
- sagatavot atskaites par dažādiem, ar darbiniekiem saistītiem aspektiem,
- sadarbībā ar struktūrvienību vadītājiem veikt personāla atlasi uz vakantajiem amatiem,
- aktīvi iesaistīties darbinieku jauno darbinieku integrācijas procesā, kā arī organizācijas iekšējās kultūras un darba vides pilnveides procesā,
- piedalīties slimnīcas attīstības veicināšanā, pārmaiņu plānošanā un īstenošanā personāla vadības jomā, nodrošinot procesu pilnveidošanu, attīstību un integrāciju ar slimnīcas pamatdarbības procesiem.
PRASĪBAS PRETENDENTIEM:
- augstākā izglītība,
- vēlama pieredze personāla speciālista amatā,
- valsts valodas prasme saskaņā ar noteiktā laika periodā spēkā esošiem LR normatīviem aktiem,
- datorprasmes: tekstapstrādes programmas, lietot elektronisko pastu, izmantot interneta pārlūkprogrammas, strādāt Windows vidē, kā arī specializētajās Informāciju sistēmās (vēlama pieredze darbā ar Horizon Web un Horizon HOP).
- spēja pastāvīgi un racionāli organizēt savu darbu,
- iniciatīva, atvērtība pārmaiņām un spēja virzīt pārmaiņu ieviešanu,
- laipna un atsaucīga attieksme, spēja strādāt komandā.
PIEDĀVĀJAM:
- mēnešalgu mēnesī EUR 1613.00 bruto (pirms nodokļu nomaksas),
- veikt pienākumus normālā darba laika ietvaros darba dienās no plkst.8.00 līdz plkst.16.30,
- ievērojamas atlaides braukšanai pilsētas sabiedriskā transportā,
- automašīnas stāvvietu pilsētas centrā par simbolisku samaksu,
- veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika,
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus,
- darba vietu, kurā savijas medicīnas vēsture un jaunākās tehnoloģijas – dinamiskā un uz attīstību vērstā darba vidē pilsētas centrā.
Gaidīsim Jūsu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Personāla speciālists” e-pastā atlase@1slimnica.lv līdz 2024.gada 11.novembrim.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.
Klientu un pacientu reģistrators
Pakalpojumu attīstības un klientu apkalpošanas nodaļā
uz nenoteiktu laiku (uz pusslodzi)
GALVENIE PIENĀKUMI:
- pieņemt un reģistrēt klientus un pacientus, sniedzot tiem nepieciešamo informāciju mutiski, rakstiski, telefoniski un elektroniski atbilstoši Slimnīcas noteiktajām prasībām,
- reģistrēt informāciju par pacientu “Smart medical” Informācijas sistēmā, medicīniskajā un norēķinu dokumentācijā atbilstoši slimnīcas noteiktajām prasībām,
- nodrošināt efektīvu informācijas apriti, kas saistīta ar klientu reģistrāciju,
- pieņemt samaksu par pakalpojumiem (skaidrā naudā, bezskaidras naudas norēķinā, t.sk. ar dāvanu karti, apdrošināšanas polisi u.c.), izsniegt čekus vai kvītis,
- sniegt nepieciešamo informāciju Slimnīcas klientiem,
- pierakstu izmaiņu gadījumā “Smart medical” Informācijas sistēmā, veikt Slimnīcas klientu atzvanu un pierakstu optimizāciju,
- aizpildīt elektroniskā kases aparāta žurnālu, sagatavot atskaites grāmatvedībai un inkasācijai,
- pieņemt un nodot darba vietu kolēģiem, nākamās maiņas neierašanās gadījumā neatstāt darba vietu, par radušos situāciju ziņot tiešajam un funkcionālajam vadītājam.
PRASĪBAS PRETENDENTIEM:
- vidējā vai vidējā speciālā izglītība,
- vēlama pieredze klientu apkalpošanā,
- valsts valodas prasme augstākā līmenī (C līmeņa, 1.pakāpe),
- datorprasmes, kas ietver prasmi strādāt ar tekstu, ar izklājlapām (Excel u.c.), lietot elektronisko pastu, izmantot interneta pārlūkprogrammas, kā arī strādāt Windows vidē un specializētajās informāciju sistēmās,
- spēja pastāvīgi, mērķtiecīgi un racionāli plānot un organizēt savu darbu, izvirzīt prioritātes,
- spēja veidot un uzturēt efektīvu saziņu ar kolēģiem, iesaistīties komandas darbā,
- psiholoģiskā noturība,
- laipna un atsaucīga attieksme,
- precizitāte, augsta atbildības sajūta.
PIEDĀVĀJAM:
- stundas tarifa likmi: 6.36 EUR/stundā, pirms nodokļu nomaksas,
- summēto dienas darba laiku (laika periodā no plkst.07.30 līdz 20.00), pēc iepriekš saskaņota darba grafika,
- ievērojamas atlaides braukšanai pilsētas sabiedriskā transportā,
- automašīnas stāvvietu pilsētas centrā par simbolisku samaksu,
- veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika,
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus,
- darba vietu, kurā savijas medicīnas vēsture un jaunākās tehnoloģijas – dinamiskā un uz attīstību vērstā darba vidē pilsētas centrā.
Gaidīsim Jūsu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “klientu un pacientu reģistrators 0.5 slodze” elektroniski vai personīgi iesniedzot SIA “Rīgas 1.slimnīca” Personāla vadības nodaļā, 2.stāvā, 31.kabinetā, Bruņinieku ielā 5/k-2, Rīga, LV-1001.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.
Klientu un pacientu reģistrators Pakalpojumu attīstības un klientu apkalpošanas nodaļā
uz nenoteiktu laiku (uz pilnu slodzi)
GALVENIE PIENĀKUMI:
- pieņemt un reģistrēt klientus un pacientus, sniedzot tiem nepieciešamo informāciju mutiski, rakstiski, telefoniski un elektroniski atbilstoši Slimnīcas noteiktajām prasībām
- reģistrēt informāciju par pacientu “Smart medical” Informācijas sistēmā, medicīniskajā un norēķinu dokumentācijā atbilstoši slimnīcas noteiktajām prasībām
- nodrošināt efektīvu informācijas apriti, kas saistīta ar klientu reģistrāciju
- pieņemt samaksu par pakalpojumiem (skaidrā naudā, bezskaidras naudas norēķinā, t.sk. ar dāvanu karti, apdrošināšanas polisi u.c.), izsniegt čekus vai kvītis
- sniegt nepieciešamo informāciju Slimnīcas klientiem
- pierakstu izmaiņu gadījumā “Smart medical” Informācijas sistēmā, veikt Slimnīcas klientu atzvanu un pierakstu optimizāciju
- aizpildīt elektroniskā kases aparāta žurnālu, sagatavot atskaites grāmatvedībai un inkasācijai
- pieņemt un nodot darba vietu kolēģiem, nākamās maiņas neierašanās gadījumā neatstāt darba vietu, par radušos situāciju ziņot tiešajam un funkcionālajam vadītājam
PRASĪBAS PRETENDENTIEM:
- vidējā vai vidējā speciālā izglītība
- vēlama pieredze klientu apkalpošanā
- valsts valodas prasme augstākā līmenī (C līmeņa, 1.pakāpe)
- datorprasmes, kas ietver prasmi strādāt ar tekstu, ar izklājlapām (Excel u.c.), lietot elektronisko pastu, izmantot interneta pārlūkprogrammas, kā arī strādāt Windows vidē un specializētajās informāciju sistēmās
- spēja pastāvīgi, mērķtiecīgi un racionāli plānot un organizēt savu darbu, izvirzīt prioritātes
- spēja veidot un uzturēt efektīvu saziņu ar kolēģiem, iesaistīties komandas darbā
- psiholoģiskā noturība
- laipna un atsaucīga attieksme
- precizitāte, augsta atbildības sajūta
PIEDĀVĀJAM:
- stundas tarifa likmi: 6.36 EUR/stundā, pirms nodokļu nomaksas
- summēto dienas darba laiku (laika periodā no plkst.07.30 līdz 20.00), pēc iepriekš saskaņota darba grafika
- ievērojamas atlaides braukšanai pilsētas sabiedriskā transportā
- automašīnas stāvvietu pilsētas centrā par simbolisku samaksu
- veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus
- darba vietu, kurā savijas medicīnas vēsture un jaunākās tehnoloģijas – dinamiskā un uz attīstību vērstā darba vidē pilsētas centrā
Gaidīsim Jūsu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “klientu un pacientu reģistrators” e-pastā atlase@1slimnica.lv vai personīgi iesniedzot SIA “Rīgas 1.slimnīca” Personāla vadības nodaļā, 2.stāvā, 31.kabinetā, Bruņinieku ielā 5/k-2, Rīga, LV-1001.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.