Uzkopšanas dienesta vadītājs
uz nenoteiktu laiku (pilna slodze)
GALVENIE PIENĀKUMI:
- Veidot un pārvaldīt vienotu uzkopšanas procesu Slimnīcā.
- Izstrādāt iekšējās darba apjoma normas ar telpu uzkopšanu saistītajiem darbiniekiem; plānot nepieciešamo posteņu /slodžu skaitu, lai nodrošinātu Slimnīcas telpu tīrību.
- Izstrādāt efektīvu uzraudzības modeli uzkopšanas darba kvalitātes nodrošināšanai.
- Izstrādāt vienotas telpu uzkopšanas programmas, to aprakstus un tehniskos risinājumus.
- Nodrošināt uzkopšanas procesa efektivizāciju un optimizāciju, racionāli izmantojot budžetu.
- Uzturēt uzkopšanas inventāru, savlaicīgi plānot iegādes, kā arī uzraudzīt inventāra izlietojumu.
- Plānot un organizēt slimnīcas vajadzībām atbilstošu higiēnas preču nodrošinājumu un kontrolēt tā izlietojumu.
- Plānot Uzkopšanas dienesta budžeta līdzekļus, tai skaitā piedalīties motivējoša atalgojuma sistēmas izstrādē.
- Izstrādāt tehniskās specifikācijas dienesta kompetencē esošajiem iepirkumiem, piedalīties iepirkumu komisijas darbā.
- Nodrošināt Uzkopšanas dienesta darbinieku apmācību, sekmējot uzkopšanas servisa kvalitāti.
PRASĪBAS PRETENDENTIEM:
- augstākā izglītība.
- vēlama pieredze vadītāja amatā,
- pieredze telpu uzkopšanas jomā,
- vēlamas zināšanas par jaunākajiem risinājumiem un tendencēm uzkopšanas jomā (uzkopšanas inventārs, mehanizētās uzkopšanas iekārtas utmldz.),
- valsts valodas prasme saskaņā ar noteiktā laika periodā spēkā esošiem LR normatīviem aktiem,
- labas iemaņas darbā ar datoru, spēja patstāvīgi apgūt dažādu informācijas sistēmu lietošanu,
- spēja pastāvīgi un racionāli organizēt savu darbu,
- spēja veidot un uzturēt efektīvu saziņu ar kolēģiem, vadīt komandas darbu,
- psihoemocionālā noturība,
- augsta atbildības izjūta.
PIEDĀVĀJAM:
- mēnešalgu mēnesī EUR 2200.00 bruto (pirms nodokļu nomaksas).
- veikt pienākumus normālā darba laika ietvaros darba dienās no plkst.8.00 līdz plkst.16.30,
- ievērojamas atlaides braukšanai pilsētas sabiedriskā transportā,
- automašīnas stāvvietu pilsētas centrā par simbolisku samaksu,
- veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika,
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus,
- darba vietu, kurā savijas medicīnas vēsture un jaunākās tehnoloģijas – dinamiskā un uz attīstību vērstā darba vidē pilsētas centrā.
Gaidīsim Jūsu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Uzkopšanas dienesta vadītājs ” e-pastā atlase@1slimnica.lv līdz 2024.gada 06.decembrim.
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks virzīti uz nākamo atlases kārtu.
Tālrunis informācijai: 67 366 396
Klientu un pacientu reģistrators
Pakalpojumu attīstības un klientu apkalpošanas nodaļā
uz nenoteiktu laiku (uz pusslodzi)
GALVENIE PIENĀKUMI:
- pieņemt un reģistrēt klientus un pacientus, sniedzot tiem nepieciešamo informāciju mutiski, rakstiski, telefoniski un elektroniski atbilstoši Slimnīcas noteiktajām prasībām,
- reģistrēt informāciju par pacientu “Smart medical” Informācijas sistēmā, medicīniskajā un norēķinu dokumentācijā atbilstoši slimnīcas noteiktajām prasībām,
- nodrošināt efektīvu informācijas apriti, kas saistīta ar klientu reģistrāciju,
- pieņemt samaksu par pakalpojumiem (skaidrā naudā, bezskaidras naudas norēķinā, t.sk. ar dāvanu karti, apdrošināšanas polisi u.c.), izsniegt čekus vai kvītis,
- sniegt nepieciešamo informāciju Slimnīcas klientiem,
- pierakstu izmaiņu gadījumā “Smart medical” Informācijas sistēmā, veikt Slimnīcas klientu atzvanu un pierakstu optimizāciju,
- aizpildīt elektroniskā kases aparāta žurnālu, sagatavot atskaites grāmatvedībai un inkasācijai,
- pieņemt un nodot darba vietu kolēģiem, nākamās maiņas neierašanās gadījumā neatstāt darba vietu, par radušos situāciju ziņot tiešajam un funkcionālajam vadītājam.
PRASĪBAS PRETENDENTIEM:
- vidējā vai vidējā speciālā izglītība,
- pieredze klientu apkalpošanā,
- valsts valodas prasme augstākā līmenī (C līmeņa, 1.pakāpe),
- datorprasmes, kas ietver prasmi strādāt ar tekstu, ar izklājlapām (Excel u.c.), lietot elektronisko pastu, izmantot interneta pārlūkprogrammas, kā arī strādāt Windows vidē un specializētajās informāciju sistēmās,
- spēja pastāvīgi, mērķtiecīgi un racionāli plānot un organizēt savu darbu, izvirzīt prioritātes,
- spēja veidot un uzturēt efektīvu saziņu ar kolēģiem, iesaistīties komandas darbā,
- psiholoģiskā noturība,
- laipna un atsaucīga attieksme,
- precizitāte, augsta atbildības sajūta.
PIEDĀVĀJAM:
- stundas tarifa likmi: 6.36 EUR/stundā, pirms nodokļu nomaksas,
- summēto dienas darba laiku (laika periodā no plkst.07.30 līdz 20.00), pēc iepriekš saskaņota darba grafika,
- ievērojamas atlaides braukšanai pilsētas sabiedriskā transportā,
- automašīnas stāvvietu pilsētas centrā par simbolisku samaksu,
- veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika,
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus,
- darba vietu, kurā savijas medicīnas vēsture un jaunākās tehnoloģijas – dinamiskā un uz attīstību vērstā darba vidē pilsētas centrā.
Gaidīsim Jūsu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “klientu un pacientu reģistrators 0.5 slodze” elektroniski vai personīgi iesniedzot SIA “Rīgas 1.slimnīca” Personāla vadības nodaļā, 2.stāvā, 31.kabinetā, Bruņinieku ielā 5/k-2, Rīga, LV-1001.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.
Klientu un pacientu reģistrators Pakalpojumu attīstības un klientu apkalpošanas nodaļā
uz nenoteiktu laiku (uz pilnu slodzi)
GALVENIE PIENĀKUMI:
- pieņemt un reģistrēt klientus un pacientus, sniedzot tiem nepieciešamo informāciju mutiski, rakstiski, telefoniski un elektroniski atbilstoši Slimnīcas noteiktajām prasībām
- reģistrēt informāciju par pacientu “Smart medical” Informācijas sistēmā, medicīniskajā un norēķinu dokumentācijā atbilstoši slimnīcas noteiktajām prasībām
- nodrošināt efektīvu informācijas apriti, kas saistīta ar klientu reģistrāciju
- pieņemt samaksu par pakalpojumiem (skaidrā naudā, bezskaidras naudas norēķinā, t.sk. ar dāvanu karti, apdrošināšanas polisi u.c.), izsniegt čekus vai kvītis
- sniegt nepieciešamo informāciju Slimnīcas klientiem
- pierakstu izmaiņu gadījumā “Smart medical” Informācijas sistēmā, veikt Slimnīcas klientu atzvanu un pierakstu optimizāciju
- aizpildīt elektroniskā kases aparāta žurnālu, sagatavot atskaites grāmatvedībai un inkasācijai
- pieņemt un nodot darba vietu kolēģiem, nākamās maiņas neierašanās gadījumā neatstāt darba vietu, par radušos situāciju ziņot tiešajam un funkcionālajam vadītājam
PRASĪBAS PRETENDENTIEM:
- vidējā vai vidējā speciālā izglītība
- vēlama pieredze klientu apkalpošanā
- valsts valodas prasme augstākā līmenī (C līmeņa, 1.pakāpe)
- datorprasmes, kas ietver prasmi strādāt ar tekstu, ar izklājlapām (Excel u.c.), lietot elektronisko pastu, izmantot interneta pārlūkprogrammas, kā arī strādāt Windows vidē un specializētajās informāciju sistēmās
- spēja pastāvīgi, mērķtiecīgi un racionāli plānot un organizēt savu darbu, izvirzīt prioritātes
- spēja veidot un uzturēt efektīvu saziņu ar kolēģiem, iesaistīties komandas darbā
- psiholoģiskā noturība
- laipna un atsaucīga attieksme
- precizitāte, augsta atbildības sajūta
PIEDĀVĀJAM:
- stundas tarifa likmi: 6.36 EUR/stundā, pirms nodokļu nomaksas
- summēto dienas darba laiku (laika periodā no plkst.07.30 līdz 20.00), pēc iepriekš saskaņota darba grafika
- ievērojamas atlaides braukšanai pilsētas sabiedriskā transportā
- automašīnas stāvvietu pilsētas centrā par simbolisku samaksu
- veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus
- darba vietu, kurā savijas medicīnas vēsture un jaunākās tehnoloģijas – dinamiskā un uz attīstību vērstā darba vidē pilsētas centrā
Gaidīsim Jūsu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “klientu un pacientu reģistrators” e-pastā atlase@1slimnica.lv vai personīgi iesniedzot SIA “Rīgas 1.slimnīca” Personāla vadības nodaļā, 2.stāvā, 31.kabinetā, Bruņinieku ielā 5/k-2, Rīga, LV-1001.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.